20

I morgon är det den 11 mars. Det är dagen då jag inte längre anses som skolungdom när jag ska åka buss och får betala lite mer. Jag kan inte säga att jag är tonåring och får, hör och häpna gå in på systemet och köpa mig vad jag vill. Herregud. Vad blir det egentligen? Så min helg har bestått av firande med världens bästa släkt och familj. Fått en massa fina och användbara saker och det är alltid trevligt att träffa alla släktingar som inte händer allt för ofta. 
 
Idag har det varit lite mer firande med familjen vilket innebar fotbad med lite manikyr, Harry Potter, Pizza, tårta och paket. Studiotillbehör och ett obestämt äventyr bland annat. AWESOME. En mysdag helt enkelt. 

 
I morgon kommer det att vara en vanlig skoldag men jag tänker skämma bort mig med godis och att bara göra sånt jag vill. På så sätt blir det nog en nice dag. 5 minuter kvar. 
 
Jag är också glad över hur det gick i melodifestivalen. Heja Robin. Anna och jag har sjungit och lyssnat en hel del på det HÄR. Gör det du med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback