jag gick igenom

jag gick igenom din parfym idag i en av malmös små gränder. den kastade mig fem år tillbaka då du räknade mina leverfläckar med dina fina händer. jag minns att du skrattade på ett kärleksfullt sätt åt mitt morgontrassliga hår. jag minns att du log när du såg i solljuset att jag var luden på mina tår. jag gick igenom din parfym idag i en av malmös små gränder...

den går om och om igen

hur ska det gå? hur ska det gå?

Jag längtar tills imorgon för att direkt efter skolan så ska jag åka till Karlstad. Inte för att gå på 4sound rea som man inte hittar någonting på i sin förvirring. nej nej. Jag ska träffa Mandapanda. Det var alldeles för längesen vi träffades bara hon och jag och myste. Men jag ska kanske in på 4sound på lördagen för att kolla om en liten synth som jag vill ha finns kvar. Kan ju alltid hoppas!

Det kommer hur som helst bli legen(wait for it)dary!


Jag är inte alls lika pepp länge förresten. Kände hur lusten att spela den mesiga lilla Sandy sögs ut mig idag. Varför ska jag lägga ner mig om ingen annan gör det? Men det kommer såklart bli bra tillslut. Det blir det alltid... eller?

Det som har fått mig att somna

Jag kan inte röra mig, det går inte när jag inte är med dig.
Jag vet att det har gått en tid men jag har inte kvar nått vin att drunkna i.
Det som har fått mig att glömma allt, det som har fått mig att glömma.





Jag tror jag är inställd på skapamode just nu. Jag har legat och vridit mig för att somna i tre timmar nu men min hjärna vill inte riktigt släppa tankarna för att drömma om onödiga saker. Så nu sitter jag med datorn i knät kvart över tre på natten och det är skola imorgon. Känns sådär om jag ska vara ärlig.

jag är pepp.

jag är jättepepp faktiskt. känns som att folk börjar bli trötta på mitt tjat i skolan. "NU ÄR DET BARA FYRA VECKOR KVAR!" om och om igen får dom höra. men jag hoppas att det finns någon mer än mig som är pepp. för jag tycker att det ska bli väldigt roligt och jag hoppas och tror att det kommer bli bra!


jag åkte till göteborg.


jag och min syster åkte in till göteborg för att shoppaloss
min syster och hennes pojkvän gosade på ena sidan av deras enorma säng
min syster och jag gjorde fula miner i min systers spegel

Det är mysigt att hälsa på i kungälv

kan du inte va tyst nu?

krispigt i luften, börjar bli kväll. unkna lukten av två som låtsas, det är okej att va själv. hur har du haft det? du vet som det är. som om tio kampsportshundar tuggat taktfast på min halspulsåder.
kan du inte va tyst nu? kan du inte va tyst nu?
varje ord du säger kan driva oss isär. vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här. ord är som napalmbomber som ödelägger land. jag vill inte höra va du har att säga jag vill bara hålla din hand.



kan du inte va tyst nu? kan du inte va tyst nu? kan du inte va tyst nu? kan jag inte va tyst nu?

Födelsedagspirrimagen

Kristel och jag firade våra födelsedagar idag för att vi inte skulle kunna ses på fredagen. Vi firade med hämtmat, paketbyte, greasemanus och lite skitnack.


även photo booth fick förgylla kvällen.

GRATTIS KRISTEL!

utan ett ljud mitt hjärta i din hand har jag tappat bort mitt språk, det har fastnat i ditt hår.



jag gråter alltid till den låten. blir som en smäll i ansiktet.