Nu faller dagg och nu stiger sol men det kan du inte höra


Snart kommer Anna hit för att hämta mig och åka på en samlarmässa. Tänkte kolla efter en spegel, klocka och liten byrå. Man vet ju aldrig vad tanterna skänker. Eller isåfall är ju vi också tanter som faktiskt åker dit. Skit samma. Kul ska det bli hur som helst!

Imagine






Imagine there's no Heaven. It's easy if you try. No hell below us. Above us only sky. 
Imagine all the people. Living for today 


You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one. 
I hope someday you'll join us. And the world will be as one.

Harry Pottan i 3D liksom. yä



Kan väl inte bli så mycket bättre? Trevligt sällskap i en biosalong med 3Dglasögon på. Fast vet inte om jag gillar att det var den sista Harry Potterfilmen vi kollade på. Den var sviiinbra men det kändes så sorligt under hela filmen att det var den sista HP filmen man någonsin skulle gå på. För mig kan dom gärna få hålla på i all evighet. typ..
Tårarna i publiken gjorde ingenting, då visste man iallafall att det inte bara var en själv som var lite sentimental.


Laddade...

Masjävlar

Var ju i falun och kolla läget lite.



Besökte Falukoppargruva och togs ner 68 meter under jorden.


En del kungligheter hade varit där.


När vi kom upp va pappa lite trött i benen och lite vrång.


Dagen efter åkte vi till Carl Larssongården och kollade på hans grymma hus.


Man fick inte bajsa på gräset.


En fjäril chillade en bit bort.



Jag ska också bygga ett sånt här hus en dag.



vi åt lite mat också. shoppade och åkte hem. en spännande hemresa blev det.

min mobil tar inte emot några sms

Jäklar va det åskade inatt. Vaknade flera gånger av att det brakade i hela huset. Det var ju inte bara en blixt som kom heller och sen ett muller utan det blixtrade heeeeeela tiden. Jag brukar tycka att det är lite mysigt men inte när man ska sova.

Nu är jag hemkommen från Falun. Har varit där i två nätter och kollat på falu koppargruva, ätit mat, checkat in Carl Larsson gården, ätit mat, shoppat, ätit mat. Riktigt trevligt. Kan lägga upp lite bilder när jag får lust och kan.


Dagens projekt blir nog det här:



STÄDA JÄÄÄ!

nu vet jag iallafall. tack


Vi ska gå på festivaler ja vi ska banne mig göra allt man kan, sitta på en gunga och bara prata skit ibland.



Nej nu är jag trött på min livsstil. Jag sitter och dagdrömmer om hur mitt liv kunde varit hela tiden. Hur det skulle vara att börja träna ordentligt så jag kan gå ner dom där kilona jag släpar på. Eller vad som skulle hända om jag hörde av mig till den där personen jag har svårt att leva utan. Eller vad som skulle hända om jag skicka in mina låtar till det där skivbolaget jag har tänkt på så mycket. Ingenting kommer ju sväva till mig direkt. Ta tag i dit liv Ida! Och ta hand om dom/det du tycker om.

trött tjej men glad ändå

Nu har jag bara två föreställningar kvar. Känns lite konstigt att man inte kommer spendera den mesta tiden av dagarna på teatern längre. Jag kommer inte komma in i lougen där Charlotte sitter och sminkar Cassandra till en apa. Eller sitta och bara prata en massa skit med alla härliga människor. Fast lite skönt ska det nog bli ändå. Slipper ju ta på mig peruken. Det gör faktiskt ondare och ondare för varje gång!

Jag gav ändå upp för längesen.


...

Jag har ont i halsen. Jag har ont överallt tror jag. Mitt liv suger just nu.

we could have had it all.

Det gör lite ont i mitt hjärta just nu. Inte ont som att jag tror att det är något fel på det utan mer som att det klumpar sig lite. Slår inte lika glada slag som annars. Jag vet varför. Men kanske inte finns någonting jag kan göra åt det.


Det är konstigt att man kan känna sig så ensam bland en massa människor bara på grund av att EN saknas.

jacquiline

GRATTIS! Behövs det säga mer? och förresten, hon är lite bortskämd men det är hon värd.


Puss pårej Jacquiline.

Världens bästa Astrid

Idag klockan fyra är det premiäääääär. Känns helt sjukt! Tiden har gått så fort så det känns som att vi bara repat några få veckor. Men efter genrepet igår känns allting ändå ganska lugnt. Det mesta satt där det skulle och jag börjar trivas som Pippi. Det är bara lite jobbigt att sjunga och hoppa runt samtidigt. Jag blir så andfådd att jag nästan inte tror jag kommer kunna sjunga klart. Fast det blir bättre och bättre för varje föreställning med den saken. Det ska iallafall bli kul och spännande att få spela för en publik äntligen!


Fast jag sa i och för sig "tack" till ett "lycka till igår" så jag kanske redan har sabbat allt?