Jag var kär i den fulaste pojken i världen

Kom precis på att hjärta är ett väldigt fint ord. Visst innebörden är ju såklart fin. Beror väl på vad man ser framför sig. Ser man ett kroppsligt hjärta kanske det inte är en så fin syn. Men om man ser mer ett hjärta som en kärlekssymbol är det väldigt fint. Fast jag menar inte ordets innebörd. Jag menar mest hur ordet ser ut och hur det stavas.
H j ä r t a

Konstigt nog tycker jag inte att ordet hjärna är lika fint. hm. Måste vara utseendet och innebörden som blir väldigt fint ihop.

Nu tänker ni säkert. "vad har ida rökt på innan hon skrev det här?"

Fantastiska män som borde leva nu


HALLOWEEN

Malin är nog det sötaste jag sett.

Halloween

Jag säger bara en sak. Jävligt gött att tvätta av sig sminket!

fu

jag förstår inte varför jag valde psykologi. bra val när man inte ens har en hjärna liksom. nej. fyfan säger jag bara. livet suger. tack och hej.

FAN FAN FAN

Jag blir så trött. Trött på alla jävla människor. Varför har man så många olika åsikter jämt för? Kan man inte bara tänka likadant?! Jag vet att det jag säger nu inte vore så bra egenligen. Men jag blir så trött på att en del tänker som treåringar. Kan man inte bara acceptera varandra. Istället för att döma och säga en massa elaka saker. ORKAR INTE!

Passar rätt bra

Va lite galen igår...


400 kronor. Men jag är jag inte bitter.

Snälla skicka ett vykort för jag undrar så.



Sitter här klockan tio i nio och lyssnar på Håkan. Snart ska jag iväg till skolan för att göra nästa sista happeningen på crazy week. Det är intressant att se allas olika reaktioner. En del tycker att det är det mest pinsamma dom varit med om och andra skrattar och tar det som en rolig grej. Jag förstår mig inte riktigt på dom som alltid gör situationer mer pinsamma än vad dom kunnat vara. Idag blir det en rosa klänning och simmfötter på genom korridorerna. Undrar om det också kommer bli pinsamt.

Vad är det för en dag?

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? NEJ det är ingen vanlig dag för det är Annas födelsedag HURRA HURRA HURRA!
Idag fyller världens bästa och snyggaste syster år! MASSA GRATTIS!


Rekommenderar starkt att sminka sig till docka på lördagskvällen






Önskar att jag hade en massa olika sminksorter så att jag kunde göra en sån här fast 1000 gånger bättre sminkning hemma hos Jac nästa fredag. Men tyvärr så är jag både okunnig och fattig. Fuck. Men det var ett roligt tidsfördriv denna lördagskväll.

Utgång nu. snart. ikväll iallafall.

Lockigt rakt? AH
Lockigt. thihihi. nej. nu drar jag

Bäst

Jag älskar min mamma. För det finns ingen som hon.


Jag älskar min pappa. Det finns ingen som han.


Jag älskar min syster. Det finns ingen syster som hon.


Nya tag

Har köpt mig en bok så att jag kan hålla mer reda på det jag skapar. Har suttit i flera timmar och bara skrivit i alla texter och tonarter. Snart färdig med det svenska.


Varför är du alltid inne för tjocka tjejer?

Jag och Hanna kände oss som två riktiga feminister igår. Okej, vi är väl alltid feminister på ett sätt. Men nu menar jag den där sorten som många är rädda för och säger är äcklig. (enligt många).
Hanna den lilla ängeln följde mig en lång bit igårkväll efter att ha kollat på några nya gleeavsnitt. När vi korsade stan så stötte vi ihop med många gäng som nu skulle vidare ut till krogen. Bland annat ett killgäng som skrek så mycket att man undrade om någon var skadad för ett ögonblick. Men ingen av oss kände oss speciellt otrygga i och med att Hanna hade Biffen med sig. En stor hund. Så när vi passerade en liten bro så kom det ett litet killgäng på tre personer och passerade oss. Dom var inne i en diskussion om någonting och sneglade bara lite snabbt på oss. Och just som dom passerade sa en av dom "varför är du alltid inne för så tjocka tjejer?". Jag reagerade inte för att jag knappt hörde det. Men Hanna gav mg en arg blick när dom hade passerat oss helt. När hon berättat vad dom sagt så trodde jag genast att det var oss dom hade menat och kände hur allt det självförtroende jag byggt upp under det senaste halvåret bara sjöng till hälften. Sen sa hon att dom nog inte hade menat oss för då hade hon nog sagt ifrån. Men vi kunde inte vara säkra.
Jag önskar bara att alla killar kunde veta hur mycket en så liten mening kan förstöra. Jag säger det även till oss tjejer. Kan vi inte bara tänka oss för?!

jag avundas dom som säger att det är lätt att leva.



Allt detta tjat. Jag känner bara att alla är så negativa att det snart inte finns någonting mer att hata runt omkring oss. Kan vi inte försöka prata med varandra istället för att prata med andra om våra känslor och åsikter.
Jag undrar ibland om det inte hade varit lättare om alla på jorden tyckte lika. Alltså som mig... Nej men ju äldre jag blir ju oftade stöter jag på människor som jag inte alls förstår mig på. Människor med åsikter och verklighetsuppfattningar som jag inte trodde var möjliga. När man var liten så trodde man att när man blev äldre så skulle man bli vuxen och förstå allting för alla vuxna tänker ju likadant. Tänk vad lätt det skulle bli. Men nu är jag väl vuxen? Jag står iallafall på gränsen ut i vuxenlivet men det känns som att många klasskamrater och även jag tänker och beter oss som den där 10 åringen fortfarande. Det finns nog ingen som jag kan komma på som jag verkligen ser som en äkta vuxentänkare. Jag erkänner jag kom på det ordet nu! Jag tycker bara att människan krånglar till livet ibland.


Jag babblade på lite känner jag. Men det är på sätt och vis sant.
Godnatt!

Opererade läpparna lite


.

känslan av att inte vara efterlängtad. Bara skapa en dålig stämning. Den kände jag idag.

hjärnan lossnar ibland men annars är det bra



Jag har varit vaken i snart 38 timmar i sträck. Mitt huvud gör göööööör ont så fort jag böjer mig framåt. Min mage är inte vad den brukar vara. Men det finns någonting som ändå gör allting så mycket bättre. Vanilj-cola!

tatuerade in en svala





Fast mest på låtsas

RHODOS.