ALLA TVINGAS VI GE UPP

Vet inte riktigt vad jag vill längre. Vill egentligen ingenting och inser mer och mer att man inte kan överleva på det. Hatar det.

Lööööördag

Nämen, är det lördag idag? Känns som söndag eller måndag. Riktigt skönt!
Snart ska jag iväg med gosicharlotte för att se på en pjäs på Christinateatern. Kommer bli nice att träffa det trollet igen!


Älskar min syster

Orkar inte att vi tycker att vi är fina när vi videoringer.


wrapped around your ankles over the waterfall


jag har ångest mest hela tiden

Är inte en sån bitch som jag ser ut som. Möjligen att karaktären Signe är det.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om att det snart är student. Är det kul eller sorgligt? Jag vet inte. Båda kanske. Har så mycket att göra. Projektarbete, historia, nationella, fars, psykologi. Hinner inte! Nu tänker väl ni. "Varför sitter du här då?" Kan jag inte svara på. Men det är roligare!

Valborg

Hade mina fina girls här på grillning och mys. Fick bära undan alla möblerna som tar upp hela altanen pågrund av renovering så att det fanns en liten plats för ett bord med fyra stolar. Till efterrätt blev det kladdkaka med glass som blev gudomligt gott. Sedan gick vi vidare och träffade lite klasskamrater. Jac gick hem till sig men jag Hanna och malin gick hem till mig vid ett och proppade i oss chips och dipp till en b skäckfilm som Hanna tyckte var svinäcklig. Sedan gick vi och la oss för att prata lite, men somnade. Det börjde ljusna när vi somnade. SOMMAR SNART!


Idag när vi vaknade var jag på ett strålande humör och solen lyste. Vi satte oss och åt frukost i solen och solade och spelade kubb i 4 timmar. Sen kollade vi på copps. Nu måste jag plugga lite.