Sjunde inseglet

Om jag startar sound of music, vill du se den med mig? Du får säga nej.
Eller du kanske är en mer actionfilm person?
Jag kan se en sån med dig. Jag skulle aldrig säga nej.
Jag kan se sjunde inseglet om det är vad du vill.
Eller skräckfilmen jag aldrig trodde jag skulle finna mod till.

Bara jag ser den med dig.


Kan inte fatta att jag åker till Rhodos om bara några timmar. Leva livet nu ska jag leva livet!

Men första avstigningen är i karlstad idag för att gå på musikgenrep. Ska bli mys att träffa klassen.

Jag är nog fett ego

Jag tror faktiskt det. Känns iallafall så efter att ha suttit och lyssnat på sig själv typ hela kvällen. Men det är jobbigt att behöva välja några låtar och allt. Önskar bara att någon kunde välja åt mig!

Om jag ändå vore en biltjuv


Jag åker till Rhodos om mindre än två veckor

Det firar vi med lite glädjebilder


Idag är jag snyggare än någonsin!

Spelning

Om ca en och en halv timme så ska jag spela. Usch, jag måste verkligen jobba på min nervositet. Jag har mått skitdåligt hela dagen. Benen skakar, händerna skakar och magen är inte vad den brukar vara. Det är konstigt att jag reagerar såhär efter att ha spelat på så många ställen. Bland annat stått framför idoljuryn. Och själva juryn var inte det värsta. Snarare kamerorna som trycktes upp i ansiktet. Det ska iallafall bli en väldigt rolig kväll. Och att få höra Jack spela är bara en bonus!

UNG CANCER


Bland det finaste jag hört.

Baby I tell ya, my heart is freaking out when I held ya, even in the best of days, love will be hard and hearts will be fakeing. Maybe your listenin', I see it in your eyes that you listenin' do you even understand?
I have to let go of your hand


I'm still hoping that one day I will hear you say



Jag grät mig till sömns efter alla dar.

Nu sitter jag här igen och svär över att jag gör det jag för en tid sen lyckats sluta med. Tack vare en liiiiiten grej så faller man tillbaka igen. Nu sitter jag här och bara väntar. Väntar på någonting jag vet aldrig kommer att hända. Önskar att jag kunde sätta mig på yterdörrstrappan och lyssna på säkert!s texter och hoppas att texten i "2006" stämmer, men det gör den inte. Jag har vetat länge att den inte gör det. Allt jag behöver nu är du.

Bajskorv.


Lite snor kvar.

Vill bara dra täcket över huvudet igen och låtsas att min sovmorgon varar tills skolan slutar. Men tyvärr känner jag mig lite för frisk för att stanna hemma. Jag får gå till skolan och hoppas på att dagen går så fort att jag knappt hinner märka att jag varit där. Sen kan jag gå hem igen och dra täcket över huvudet.