Sweet Sin

Jag och Amanda = Sweet Sin

Åh Amanda och jag ska kanske spela på gästhamnsfestivalen i sommar! Hoppas verkligen att det blir så. Vore awesome det. Då får ni komma och lyssna på oss!




Sweet Sin på red house i Karlstad

Hejdå Macken, vi ses imorrn! /Ida


Can you read my mind?

Underbart bra!



Vad konstigt det är hur mycket en låt kan stämma in på en själv ändå. Som om personen som skrivit låten
tagit tankar och känslor ur min hjärna och skrivit ner det i ord.
Vad djup man kan bli då, men det är ju sant!

Grattis systra mi.

Ja ni, nu är det mindre än en vecka kvar tills det är sommarlov. Jag kan inte fatta det!
Jag har redan gått ett år på gymnasiet. Jag kommer ju knappt hinna blinka innan det är min tur
att välja ut klänningar och köpa studenthatt. Men det ska bli skönt med sommarlov! Jag ska sova och
chilla eftersom jag aldrig fick tummen ur för att söka ett sommarjobb.

Nu vill jag också passa på att gratta min underbara syster som kom in på nordiska folkhögskolan
som hon så gärna ville. Jag är så stolt över dig gullpluttan! <3

Men jag kommer sakna dig här hemma...

Här är min nya kärlek som jag knarkar i högtalarna.
Och den här låten är ju bara för underbar.



Over And Out  //Ida