djävulskt driv.

blir galen när jag tänker på framtiden. vad fan vill jag göra egentligen? eller snarare, vad är troligt att jag kommer att göra. har en plan och en dröm men är det möjligt att nå dit? eller är jag uppsnärjd i det blå när jag ens tänker tanken...? kanske. men man förlorar ju faktiskt ingenting på att försöka. är så trött på "det blir nog bra med den saken.", så trött. så jag tänker försöka. vänta bara. vänta bara ida. kämpa på. (pepptalk till mig själv)

 

ibland gör man rätt och ibland gör man fel och det får man leva med. 

picasion

ut bort, fort i en bil. ingen aning om vart jag ska. men känslan av att sitta fast får mig bara att vilja dra.

 
 
 
 
åkte hem för att få vila lite. det här med att söka skola är roligt men fruktansvärt ansträngande. nästan så att man börjar fundera på om det är roligt ens. ikväll får jag iallafall träffa gamla fina vänner och gå på treornas uppsättning av RENT. det är ju inte fel. 
 
 
 

Post-it lappar