Mysfredag

Nu är det fredag. Vart tog måndagen vägen? Fattar inte hur en vecka kan gå så fort. Snart är det jul...
Men ikväll är det bara mysigheter på schemat. Städa rummet (den minst mysiga), spela in en låt, baka cupcakes, repa med Anna, byta strängar, på spåret. Helt ok så att säga.



Hitta dessa i en liten gömma på rummet. Blev glad.

It's in the dreams where things are like they should




FÖDELSEDAG

Grattis pappa!

Vi har ätit taco och myst.

HålTIMMAR


Orkar inte att vi är blåa och fula. haha
Tur att man har en Hanna man kan besöka på håltimmarna!


Men bara när du inte hör


vågar jag, säga så

Allra bästa kompisen muggen


En mysig tisdagskväll med te ur "allra bästa kompisen" muggen. Teet blir faktiskt lite godare ur den. Hanna är för go hon. Vill träffa henne snart. Får abstinens. Hanna-abstinens.
Har haft klarinettlektion och övat lite med Anna. Men nu är jag för trött för att skriva blogginlägg egentligen. FLUM är bra! tralala



Bild tagen av Malin Olsson
Jag tänker skivomslag så det knakar. En sån här bild vore inte dum. Men jag känner att jag inte bara vill ha en bild på mig när jag står och poserar. Vill att det ska vara mest natur och lite mig. Men man vet aldrig vilka ideer som kan ploppa upp.

Dåliga bandet jag tycker inte om er men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer





Det var svårare än jag trodde. Jag trodde jag visste vad jag ville och hur jag ville vara. Men nu blandas allt.
Konstigt att man plötsligt kan bli så osäker på vem man är.








Jag vet iallafall vad jag inte vill. 


fan

Hatar att jag inte kan ringa dig. Som jag kunde göra förut. Ringa och prata om ingenting. Det var dom samtalen som var bäst. När man egentligen inte har någonting att säga. Jag hatar att du är bra och att jag aldrig kommer hitta någon som du.


Varför inte förvirra tankarna lite med en bild.
Jag mår faktiskt bra fast jag mår skit.

Visfredagen den 11 november



Det var det roligaste på länge.

Fota vid vatten

Jag och två goa fotosugna kompisar drog iväg och tog lite kort under en håltimme. Snarare håltretimmar. höhö. Jag förstår inte varför man säger håltimme när man har flera timmars hål? TIMME är ju bara EN. Så, nu hade jag fått ur mig det.
Min kära Malin va iallafall väldigt fotosugen och tog med oss till "kärleksforsen" för att ta lite modellbilder på den fantastiske Jacquiline. Men jag fick också vara med!

Malin är sötast ever i min mysse.

Oj vad mina drömmar växer. Och ideerna flödar. Inte bara från mig. Malin har också börjat tänka och fundera på hur skivomslaget ska se ut. Jag vill att hon ska fota det om det skulle bli aktuellt någon gång för hon är världsbäst. Hoppas nu bara att det inte kommer förbli drömmar. Jag ska fan kämpa!

MUSIKCAFÈ ES3B

Vissa dagar kan jag känna att jag är så glad över att jag hamnat där jag hamnat. På Brogårdsskolan i en klass där jag faktiskt kan prata med alla utan att bli osäker på mig själv. Malin och jag pratade om det här om dagen. Det finns faktiskt ingen som jag inte skulle kunna prata med nu eller skulle tveka att hälsa på när gymnasiet är över.


När jag gick på högstadiet så var det en helt annan grej. Visst jag hade mina vänner som jag tyckte mycket om och som jag hade kul med. Fast jag kände ändå aldrig att jag riktigt passade in på skolan. Jag har alltid varit trygg i mig själv och har inte försökt ändra mig. Men på högstadiet kändes det inte som att jag riktigt kom fram jämt. Och det hade ingenting med mina vänner att göra, med dom var jag mig själv. Men med resten av klassen och skolan. Jag kan sakna efterlängtade lärare och stunder men jag skulle inte vilja gå tillbaka dit.

Det jag vill säga äv väl egentligen. Tack ES3 för ikväll. Det blev ett awesome musikcafé!

Godnatt

Nu tänker jag skita i allt och lägga mig för att kolla på en sjöjungfrufilm. Charlotte hade ju gillat den när hon va 16 så varför skulle jag inte gilla den nu? Ignorera att jag ställt klockan på halvsju va det ja! Godnatt!

Det har jag hört från säkra källor

Jag försöker att inte titta åt ditt håll men det går inte.