If they could see me now

Dom här heter Emma och Felicia. Dom är väldigt duktiga. Bara så ni vet. Musikaldanserna kommer bli så bra!

Och jag nöjdar


Att stanna i en sketen stad eller inte... det är frågan.





Jag har ett jobbigt dilemma som uppstår nu till helgen. Kan stanna kvar i krillehöla för att gå på studentfest med gosegrisarna i klassen eller åka till Göteborg med mammi och pappi för att hjälpa Anna att komma iordning i sin lägenhet. klart att det vore tråkigt att missa studentfesten. Det är liksom typ bara då som det är roligt att gå ut i Kristinehamn. Och förfesten ska vara hemma hos Emmis och det var ju väldigt roligt förra gången vi var där. Men det är ju faktiskt skönt att komma bort härifrån för en kväll också. Träffa Anna och se lite av Götelaborg. Det är faktiskt svårare att bestämma sig än man kan tro. Sen är ju jag sämst på det också...

Tell my guitar


Greetings from space
I am lost without a trace
Without a face, number or name
Here we could stay
It feels nice to get away
from all the pain
The world has gone insane

It's all the same
handshakes and names
Circulating round
But I've found
a leap hole in the ground
So tell my guitar
I wont be coming home tonight
Feels kind of hopeless
when there's no one around

Jacquiline och Malin

Följde med jac hem med Malin efter skolan. Jag kan lova er att dom inte är så bra på att baka... Inte jag heller antar jag. Men fina är vi!


Sverige - Serbien

Mysig kväll iallafall. Handboll, smoothie, tända ljus. Mysfaktorn är hög.


Jävla måndag

Sitter i skolan med brudarna Rebecka och Zerina. Känner att jag kommer att hata måndagar den här terminen. Börjat 8.20 med teater. Sen har jag håltimme tills halv två för ännu en teaterlektion... Kul! Hade tänkt repa men dom som jag skulle repa med har lektion såklart... Orkar inte.

Men Rebecka och Zerina är söta iallafall


Någonstans slår klockan snart tolv

Imorgon är det skola igen. Den här helgen har gått väldigans snabbt. Men välbehövlig för att bli helt återställd efter den fruktansvärda sjukdomen jag åkte på. Jag var så sjuk att jag längtade så mycket till skolan så att jag nästan bölade lite. Det är inte ofta man gör det.

Så jag ser fram emot denna vecka. Fast jag ser inte fram emot att vakna imorgon. Ska ställa klockan på halv sju så finns det ju en risk att jag är vaken runt åtta imorgon iallafall.


Annamys

Har systermys över nätet :D


Sjukhus

Igår hade jag varit sjuk en vecka och har varit sängliggande i princip hela tiden. De gångerna jag rört mig utanför huset har jag blivit helt matt och inte orkat gjort någonting på länge.
Idag har jag kännt mig lite bättre. Jag TROR inte jag har haft någon feber men har ändå varit väldigt trött. Åkte till doktorn med pappa för att se hur sänkan och lungorna såg ut. Imorgon ska jag dit igen för blodprov och röntgen. Nu vill ag bli bra!

Jag satt här om dagen och läste min tidning


Sjuk

Just när jag äntligen skulle få träffa Amanda så blir jag jättesjuk. Har haft massor av feber och ont i halsen och grymt mycket träningsvärk.

Sälen

Idag kan jag knappt gå på fötterna. Någonting måste ju vara fel. Jag minns inte att det gjorde såhär ont att åka slalom. Nu var det i och för sig drygt tre år sedan jag var här i sälen men jag tror inte jag hade såhär ont. Typiskt. Jag var faktiskt väldigt sugen på att ge mig ut i backarna idag också. Men just nu går det inte. Förresten så är pappa sjuk och Anna håller på att bli smittad. Kul det här. Hoppas på att kunna ge oss ut i eftermiddag för att åka lite. När man ändå är här och får se lite snö liksom.
Men det är mysigt ändå. Fin stuga och mycket snö!