ändå kan jag inte tänka mig ett liv utan dig

jag tänker inte. försök du. men jag ger mig inte.

Jag vaknade upp och höll om en dunk gin men i drömmen jag just drömt höll jag om dig.



hej på er alla glada! eller nej jag kanske ska börja på ett bättre sätt.
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA GOA VÄRMLÄNNINGAR! (för jag tror bara det är värmlänningar som tittar in här då och då.)

idag ska jag åka ut till sommarstugan där mamma och pappa befinner sig. känns lite konstigt att det är midsommar idag. även om jag tycker att midsommarfirandet är överskattat och kommer nog alltid tycka det så har jag alltid firat det ordentligt men idag känns det som vilken dag som helst. sov till tolv och har gjort i ordning mig i lugn och ro. ganska skönt tycker jag att slippa stressen en dag som denna.


dagen till ära har jag tagit på mig en ny klänning jag köpte i karlstad igår. fick ett ryck och kände att jag verkligen ville till karlstad och som tur var va Caroline redan där så jag hade en väldans tur. och anledning till att jag håller undan håret är för att ska se mina nya awesome örhängen. är sjuuukt nöjd.

men nu ska jag strax åka så ha en bra midsommar på er allihopa. Och simma lugnt.

känn ingen sorg för mig i göteborg.




Jag känner mig som flera personer som vill olika saker.

nu lyser ängarna av sommarens alla blommor

Det är sommar. Sommarlov. Det kommer nog ta någon dag innan jag förstår detta. Fast jag känner ändå hur det sipprar frihetsblod genom mina ådror som skriker efter lugn och ro och sommar. 




På sommaren kan man va sig själv. På sommaren kan man sitta simma i en älv. Och man kan spring spring springa på stora äng äng ängar.


(Det blir nog melodifestivalen nästa år. haha)

"Jag blev pepp på det nu!"

Nu ska jag strax gå ner till "mörummet" i källaren. har bestämt att det ska bli mitt studiorum!
Fast det är svårt att veta hur man vill ha det. Så jag ska väl försöka ta ut all skit som står där inne. kommer bli svårt att slänga gamla saker... sån är jag!


hjärtat sitter utanpå slår inte som det brukar slå

"Det har gått ett år Ida..."

Dansa för att hjärtat blöder

Ska alldeles strax bege mig ner till min kära syster Anna. Vi ska gå till the pub för att kritiskt kolla när Jimmy jobbar. Ska bli spännande... typ?


Till Anna och Jimmy




Det blev rätt bra

Nu är det sommar nu är det sol

PANG!
Ja... det är lite så jag vill beskriva värdet. Ni vet, det har varit väääldigt dåligt väder länge och så helt plötsligt så PANG blir det runt 25 grader. Jag blir nästan lite handikappad känner jag. Vet inte riktigt vart jag vill göra av mig själv. Men GÖTT är det.


Jag vaknade imorse av att en liten hund slickade mig i ansiktet. Det var lilla DORIS som skulle få vara hos mig under eftermiddagen för att de "riktiga" hundvakterna skulle på en liten tur till karlstad. Vi har varit i trädgården och solat nästan hela morgonen med en liten promenad och mys. Men nu sover hon innan Anna och Jimmy kommer hit.