besviken.


jag kanske inte bryr mig. fast att det inte går en dag utan att jag tänker på det. inte en dag utan att det kniper till i bröstet på mig för att jag tänker på hur jobbigt allt är. du får lägga över det på mig men jag kan inte bära hur mycket som helst.

Alla vill se dig dala nu som Håkan Hellström

Håkan i mitt hjärta.






Vi såg på dom unga och glömska i båtar och i varandras armar. Tänkte skuld och lidande väntar på er fortfarande.



Du säger baby baby baby



Du säger baby baby baby bara håll om mig. Snälla stanna nu för jag behöver dig. men du vet baby baby baby jag kan inte andas och majorna är för lite luft för mig. Men du säger baby baby baby kom lite närmre. Jag ångrar så mycket förlåt mig. Men du vet baby baby baby jag orkar inte tänka på det jag vill framåt kan inte följa med tillbaks med dig.


Men jag vet att tiden går och sen så försent. Jag vet vi kommer aldrig förändras och jag ångrar ingenting.




Du säger baby baby baby jag menade att jag gör vad som helst tro på mig. Men du vet baby baby baby det finns ingen kärlek kvar här. Ingen till dig och ingen till mig mig. Men du säger baby baby baby hör du mig? Jag försöker ju att nå dig. Men du vet baby baby baby det spelar ingen roll längre för du kommer aldrig förstå mig.


När vi ska resa genom livet...

Nu är grease över och jag är så stolt över alla mina söta klasskamrater. Önskar att vi kunde få spela musikal i en månad så att alla får umgås lika intensivt som under den här veckan.




tack alla underbaringar för en AWESOME vecka!!

jag har snott bilder från facebook...

jag måste räkna igen



sex dagar? vänta jag måste räkna en gång till, fredag, lör, sön, mån, tis, ONSDAG. jag räknade visst rätt. men alltså sex dagar. hinner man verkligen allt vi ska göra på ynka sex dagar? jag vet inte jag. men det brukar vara såhär innan premiären. ingenting känns bra och ingen sitter på plats. fast en del saker gör faktiskt det. oj, nu bara flummar jag känner jag. men jag är så sjukt trött just nu. en skoldag från 08:20 till 20:20 är ganska härligt ändå. imorgon blir det rep helaaa låååånga daaagen. men det är ju så ROLIGT!


Jag tror och hoppas att Mikaela och jag kommer fatta mer än vad vi gör här imorgon!


puss o kram

Förväntan

Nu är det bara 11 dagar kvar. Det känns väldigt konstigt. För en vecka sedan kändes det som att det var en evighet kvar och nu känns det som att det är alldeles för kort tid kvar. Det är så mycket kvar att göra innan vi kan ha premiär. Fixa kläder, öva låtar, sätta repliker, lära oss danserna...
Fast vi kan det mesta nu. Gäller bara att slippa på det som inte sitter under den här veckan. Det kommer nog bli roligt. Eller vadå "nog" förresten. Det KOMMER bli roligt. Jättekul!






Det är kul och då blir det ju roligt och det är skoj.



Jag kan inte fatta att man varit så liten


bra saker

en bra sak: jag tror jag har lärt mig mitt mobilnummer utantill. Är det inte fantastiskt?
en till bra sak: jag har gjort en och en halv läxa idag.
en till rolig sak: Darwin fyller tre år idag.
en mindre rolig sak: det är måndag imorgon...

Tyst kaos i huvudet

Jag kanske verkar lugn. Säger att jag inte bryr mig och tittar hellre på tv eller spelar gitarr och sjunger. Det är inte så. I själva verket har jag en liten människa därinne som skriker så högt att jag ibland vill hugga av mig huvudet. Den skriker att jag har 1000 saker att göra. "Varför ska du vara så jävla lat jämt?! Alla andra klarar ju av läxor, körkort, vänner PLUS massa annat! Varför är just du så fruktansvärt lat?"
Jag har inget svar till den lilla människan. Jag är väl antagligen fruktansvärt lat. Eller så är jag bara väldigt bra på att tänka positivt och inte stressa upp mig i onödan. Fast om jag var det så skulle nog inte den lilla människan i mitt huvud existera. Jag ska göra läxor nu och tänka på allt kul som kommer. Som att jag ska dansa massor på tisdag och onsdag. Då känns det roligare.