Heaven on their minds


BAJSKORV.

Hade tänkt lägga upp en bild på min nya klänning som jag köpte i karlstad idag men så drog jag sönder ett par nya strumpbyxor och nu är världen upp och ner. Helvete vad överkänslig jag är.

Erik Hassle

Är nog kär i den här killen på nytt


Att komma hem lite senare än tänkt och vara lite småhungrig så att man gör sig två mackor med oboy med alldeles för mycket oboypulver och känner sig mysig och fin i sin nya sovskjorta som man fått av mormor












GOD JUL

Oj, är det jul idag? Tiden har gått så sjukt fort. Har inte riktigt den där julkänslan som man ska ha heller. Skitväder. Men det regnar inte allafall. Alltid något. Snart beger vi oss iväg till mormor för att träffa tjocka släkten.


GOD JUL PÅ ER!

Jesus Christ Superstar

Jag är så sjukt fascinerad.

Left behind


Hat

Jag vill gå tillbaka lite mer än ett år. Stanna där och bara finnas till. Tillsammans med dig. Få dig att må bra. Men nu kan man inte det och det hatar jag. Jag hatar allt ibland. Men det har ni väl märkt. Tack och hej. Godnatt världen.

söndag

Jag längtar tills den dagen då du kommer vilja ha mig tillbaka. Den dagen ska du få tillbaka.


Oj, där gick den lördagen



Hello trouble

Dansföreställning på Christineteatern en fredag.


Tidigt

Det har snöat typ hela natten. Men ändå är det slaskigt ute. Och jag är vaken. Rekord tror jag. Ska till Christinatetaern nu.


Jag är en blåval och jag kan ta dig härifrån