sovasovasovasovasova

Engelskaboken? Vart har jag hört det någonstans? Känner igen det något så fruktansvärt...AH! Juste... Det var ju den boken som ska vara utläst på torsdag som jag bara har läst hälften i! Den hade jag förträngt eftersom jag har gjort historia hela kvällen och nu skriver ner en teaterlektion jag ska hålla imorgon. Säger som Malin Olsson. Det är så kul att gå i skolan de allra sista veckorna!


usch o fy o blä

det börjar nästan bli lite jobbigt. jag saknar min syster annapannapäronpung något så otroligt mycket... att titta på bilder från när vi var pyttesmå gör inte det hela lättare.


Men snart kommer hon hem iallafall.

Det ekar över hela staden.

Det är lördag och det ekar över hela staden. Cyklade till maxi för en stund sen med tre brudar och det kändes som att hela Kristinehamn förfestade. Men inte Ida idag inte. Just nu steker hon kyckling till sig själv för att sedan sätta sig framför tv:n med god mat som hon gjort alldeles själv (eftersom mamma och pappa är i sommarstugan) och titta på något riktigt tantigt program på tv. Det finns nog inget bättre än slappa lördagar.

orkar inte.

orkar inte direkt skriva någonting men kände ändå att det var dags att uppdatera lite. mest för att malin skällde på mig.
tänkte jag kunde passa på att lägga upp en awesome bild på en awesome person. hon är för fin.